sexta-feira, 15 de março de 2013

MODALISBOA TRUST / LISBON FASHION WEEK DAY 3 - FASHION SHOWS!

No último dia de ModaLisboa estava super ansiosa para ver o desfile dos meus queridos Vitor Bastos e Luísa Cativo ( team V!TOR). Na última edição tinha adorado o desfile. Enfim, I'm a cat lover  e o trabalho deles estava simplesmente fantástico. Nesta edição tenho a dizer que me surpreenderam ainda mais . Adorei a coleção : super divertida, a entrada de uma patinadora no início do desfile , a música super bem escolhida e a coleção em si , super cool e apetecível ( nos próximos posts mostro as fotos que tirei). Para além de V!tor , os highlights para mim  foram Filipe Faísca e Nuno Gama
Um dia super fashion e foi um prazer poder estar presente. 

On the last day of ModaLisboa I was super excited to see the fashion show of my dear friends Luisa Cativo and Vitor Bastos (V!TOR team). In the last edition I loved it  . Anyway, I'm a cat lover and their work was simply fantastic. In this edition I have to say that they surprised me even more. Loved the collection: super fun, the entry of a rollerblader at the beginning of the show, the music very well chosen and the collection itself, super cool and desirable (in the next few posts I show the pictures I took). Apart from V!Tor, the highlights for me were Filipe Faísca and Nuno Gama.
It was a great fashion day and I loved to be present.



V!TOR



WHITE TENT



NUNO GAMA

 

Next posts will be all  about photos, streetstyle and my outfits.


Love,
RitaCooper.




FACEBOOK       TUMBLR       TWITTER      INSTAGRAM



china clothing wholesale
china wholesale clothing
chinese clothing online

Sem comentários:

Enviar um comentário