segunda-feira, 12 de novembro de 2012

INSTAGRAM WEEK #2


Estas últimas semanas têm sido semanas mesmo chatinhas! Estudo , estudo e mais estudo e de vez em quando... tempo para café com amigos. Sushi pelo meio ! Música sempre a completar o meu daily mood e o meu Sr.gato Freud a apoiar-me sempre.

Sigam-me no Instagram : @ritacooperm 

These past few weeks have been very hard! Study, study and more study and once in a while ... time for coffee with friends. Sushi once in a while ! Music always completing my daily mood and my Mr.cat Freud to support me ALWAYS!


Love,
RitaCooper.


3 comentários:

  1. Adoro estes resumos :D

    GIVEAWAY // Peace chain + bracelet
    placeb0effect.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. I love it, can you take a look at my blog and maybe follow me? i follow back everyone.
    Kiss**

    http://modelsontherunway.blogspot.com/

    ResponderEliminar