quinta-feira, 19 de julho de 2012

Optimus Alive 2012 Weekend !


And I'm back!!!
This weekend was fantastic, full of concerts and great moments with my friends.

I apologize for taking so long to post but yesterday I got fever and did not get out of bed and this weekend I did not have internet.
Talking about Alive, I got to see 17 concerts: LMFAO, Santigold, The Stone Roses, Justice, Death In Vegas, Mumford and sons, The Cure, Sebastian, Awolnation, Katy B, Blasted Mechanism, The Kooks, Caribou, Radiohead, SBTRKT, Metronomy and The Kills. It was definitely a super busy weekend. I loved to see Justice for the first time, and Caribou, The Kills and Sebastian  were my favorites.Now I can hardly wait for Paredes de Coura!


E estou de volta !!!
Este fim de semana foi fantástico , cheio de concertos e momentos fantásticos com os meus amigos.
Peço desculpa por ter demorado tanto a postar mas, ontem fiquei com febre e não saí da cama e este fim de semana não tive internet.
Falando do Alive , eu consegui ver 17 concertos : LMFAO , Santigold, The Stone Roses , Justice, Death In Vegas , Mumford and sons,The Cure , Sebastian, Awolnation, Katy B , Blasted Mechanism, The Kooks, Caribou , Radiohead, SBTRKT, The Kills and Metronomy . Foi definitamente um fim de semana super cansativo . Adorei ver Justice pela primeira vez e Caribou , The Kills e Sebastian foram os meus concertos favoritos.


Agora mal posso esperar pelo Paredes de Coura !

Love,
RitaCooper.






Santigold

The Stone Roses
Justice <3
Justice <3

Mumford and sons

me and my best friend João






3 comentários:

  1. FESTIVALEIRA!!!!!!!!! e sortuda por teres vistos todos esses concertos!!!!adoro o turban!! Beijinho !!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. eheheheheheh mesmoooo !!!!!! <3<3<3 Foi tão fixeeeeee! Beijinho Danielll<3

      Eliminar
  2. Este comentário foi removido pelo autor.

    ResponderEliminar